Thursday, January 17, 2008

Kem Menengah Satu di 'Spore Vision Farm'







9 comments:

Anonymous said...

kami rasa gembira melihat gambar tersebut.. ia akan mengingati kami apabila saya bersama sargent.. kami amat gembira jika kami berlatih bersama dia ... kami pun amat merindui mereka ...



~ Nur Syazwani & Nur Athirah ~
1/1

Anonymous said...

saya suka gambar yang adilah mengambil rantai untuk menjadi ketua yang baik. apabila saya melihat gambar ini,saya teringat apabila kita berdiri di matahari yang amat panas.tetapi ia sangat seronok.
hafizah dan syafika.

Anonymous said...

Saya terperanjat bila saya melihat gambar saya di dalam gambar itu.
saya melihat gambar saya semasa saya sedang menolong Ikrima.

Dari Adilah dan Amirul

Anonymous said...

Kami suka gambar itu kerana,wajah-wajah kawan kita,membuat kita bahagia.Melihat gambar itu,kami ingin mengalami pengalaman yang sama sewaktu kita perkhemahan.



-wanij&atiqah

Anonymous said...

Saya suka gambar yang cikgu shidah dengan kelas kerana berasa semua belajar,kawan-kawan kita,satu,gembira,kelas 1/1

-vivek dan farid

Anonymous said...

saya suka gambar yang memeparkan waktu,saya sedang menerima pangkat dari ketua perkemahan tersebut.Saya berasa bangga kerana saya mewakili kelas saya.Saya harap semua pelajar tidak akan memandang rendah kepada 1NT1.

ADI DAN HAQQIM

Anonymous said...

saya berasa ceria melihat rakan saya tersenyum.(sariman ikrimah)

Anonymous said...

Saya berasa gembira apabila saya melihat gambar-gambar itu.Saya berasa terkejut apabila saya melihat gambar saya.Saya berasa gembira apabila berada di kem itu..saya rasa saya hendak ke tempat itu lagi.

-Syafiq

Murshidah said...

Kepada Nur Syazwani & Nur Athirah:
Cikgu pasti Sarjan kamu juga merindui kamu kerana kamu bersemangat sewaktu menjalani perkhemahan. Apakah yang kamu pelajari dari pengalaman tersebut?

Kepada Hafizah dan Syafika:
Cikgu kagum dengan semangat kamu yang sanggup berdiri tanpa mengomel di bawah terik mentari.

Kepada Adilah dan Amirul:
Kamu berdua perlu menjelaskan pendapat kamu dengan lebih lanjut. Mengapa kamu rasa terperanjat? Berikan sebab.

Kepada Wani J. & Atiqah:
Selain daripada melihat wajah kawan-kawan, apa kenangan yang terlintas di fikiran kamu?

Kepada Vivek dan Farid:
Cikgu juga suka gambar itu :) Cikgu harap kita akan sentiasa bersatu padu sebagai satu kelas.

Kepada ADI DAN HAQQIM:
Betul, Cikgu juga rasa begitu. Sesiapa sahaja mampu berjaya tidak kira mereka dari aliran ekspres atau normal teknikal. Asalkan percaya kepada diri sendiri dan terus berusaha dengan gigih.

Kepada Sariman dan Ikrimah:
Pendapat terlalu pendek. Harus jelaskan pendapat. Selain daripada gembira, apakah kenangan yang terlintas di fikiran kamu ketika melihat gambar itu?

Kepada Syafiq:
Apakah kenangan yang tidak dapat kamu lupakan di perkhemahan itu dan apakah yang telah kamu pelajari di sana?

- Cikgu Shidah